江恩港股分析:27 Jan 2016 江恩Time cluster

0019-1-1-1

001 恆指升逾300點,最終恆指全日收19,052點,升191點或1%,萬九點失而復得。國指升64點或0.8%,報7,959。大市成交761.73億元。 說好的27號, 近來了恆指升300點及上證倒升。這天說了也有十日以上,今天更特意即市寫「留意19200/19350阻力」;「上證已入射程範圍 如能不穿2600 會彈 自己留意風險 短線及set 止蝕」,難道畫公仔要畫出腸嗎?寫渣A50嗎? 有朋友問說好的ABC餐,今天我會再講詳細一點。

今日道指已經一早到了我的目標大幅反彈,留意周線中已出針,而上證今日亦疑似見底。 昨日寫「而27號我認會彈一彈,但我仍然覺得唔似終極到底既日子,因為信號未出,加上未來兩日都係轉勢日。我自己返而覺得2月4號機會大好多,而27號同2月4號都係Time Cluster (時間聚集),而過去幾年立春都見頂底,值博率高好多。」 「而今個星期亦係轉勢周,亦講左二月有機會轉勢。二月有機會先底後高,如果二月四號唔見底,之後仲有排煩。」 恆指仍然未可以全力進攻主因有二,恆指結算,二來未有很好的見底信號,今日我再窄範圍細微去睇,未來兩天都有轉勢日,而今日寫「今日如果收升 明天有機會回調」,我們留意係星期5及二月四號,我們用時間去睇。 不過都係果句,今個星期亦係轉勢周,二月係轉勢的月份,留意住我更新啦。所以話你LIKE我FACEBOOK同Get notification 幾緊要。 大家記得如下圖Set 左get notification,就唔怕Miss左我更新 依幾日一日更新幾次,希望大家比返200~300個LIKE支持下,好凍阿~~ 免責聲明:本網頁屬個人網誌,一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無涉。 證券價格可升可跌,甚至變成毫無價值。買賣證券未必一定能賺取利潤,反而可能會招致損失。投資者及客戶應審慎,並在作出其投資決定時僅應視本網頁為眾多考慮因素之一。並請獨立思考。
]]>

Recommended Articles