江恩港股分析:清明前清倉

0015-1-1-1

001 恆指全日跌26點或0.1%,報20,776點。國指升23點或0.3%,報9,003點。大市成交額710.48億元。 前文講過「目前恆生指數向上阻力位有二,21200/22000點,但係無論最後真的突破21000沖上22000,都不能說股我買入股票及做好倉。」 「目前四月清明前,如果未清倉,必須把握最後機會。我相信目前水平,如果你真的跟隨我的步伐,理應不高於19000入市,所以絕對有水位平倉。」

「31號轉勢日,若當日見跌,其後後彈,反之亦然,但清明前好倉一定要平。」 目前恆指到了21000,不論明天轉勢日結果如何,明天都應該要清倉,當然我沒指出清明後即時大跌,不過三月,我們已經在一月二月走在轉勢之前,預視三月是見高位,既然明天已是四月,又遇上清明節氣,平倉是必然。 而我自己亦會準備開始部署,這一次,是為了2017年的入場卷,亦係未來幾年一個大機會。企岩邊是好重要,我自己未必企岩,但係我相信我分析唔係靠估。 最近幾天為了準備跟小龍五月份搞生日活動,四出搵Sponsor,五月我準備搞好多免費既活動,但前提係Sponsor問有無人泥架,你地要識做,比多幾個LIKE同留言表態講比佢地聽我地有幾疊馬。 當然我地傾既Sponsor係唔洗收費,同埋會有人泥搵你開戶口。 亦都唔係出泥唱歌,而係講分析!希望到時有份好既生日禮物比小龍江恩研究社。 請江恩輪中輪班報名朋友盡快確認座位, 否則將會把座位讓比後補名單的朋友。 請LIKE,話比人聽疊馬 免責聲明:本網頁屬個人網誌,一切言論並不構成要約、招攬或邀請、誘使、任何不論種類或形式之申述或訂立任何建議及推薦,讀者務請運用個人獨立思考能力自行作出投資決定,如因相關言論招致損失,概與本人無涉。 證券價格可升可跌,甚至變成毫無價值。買賣證券未必一定能賺取利潤,反而可能會招致損失。投資者及客戶應審慎,並在作出其投資決定時僅應視本網頁為眾多考慮因素之一。並請獨立思考。
]]>

Recommended Articles